https://alseninolsun.net/images/com_adsmanager/categories/55cat_t.pngElektronik

Bilgisayaraya ihtiyacım var vallahi durumum yokk

nopic
Üniversite bir öğrencisiyim bilgisaray alacak param yok fakat derslerime girmek bir k[...]

Uzaktan Eğitim İçin Tablete İhtiyacım Var

nopic
Bu yazıyı arkadaşımin evindeki bilgisayardan yazıyorum benim ne bir telefon ne bir bi[...]

Bilgisayar

nopic
Merhaba benim kardeşim için bilgisayar istiyorum zooma girebilmesi için ben sanayide [...]

İhtiyacım var

nopic
Öğrenciyim ütüm yok lütfen yardımcı olun üvey annem kullanmama izin vermiyor ve bir g[...]

Mezuniyet projemi hazırlanan için Laptop

nopic
Merhaba üniversite 4.sınıf öğrencisiyim. Mezuniyet projemi hazırlanan için ve dersler[...]

Yeğenlerim için

nopic
Yeğenlerimin tablete ihtiyacı var oyuncakları az miktarda 2 tablet olursa daha iyi ol[...]

İhtiyacım Var

nopic
Merhabalar Eşimden şiddet nedeniyle boşanıyorum. Çocuklarımı eşim aldı vermiyor durum[...]

Çamasir makinesi ihtiyacim var

nopic
Camasir makinesi ihtiyacim var 2.el 3.el Eski olabilir kullanilabilir ihtiyacim var 6[...]

Elektronik kitaba ihtiyacim var.

nopic
Merhaba, ogrenciyim. Kitap ve makaleleri netten okuyup indiriyorum. Kitaplara para ve[...]

DERSE GİREBİLECEĞİM TABLET VEYA BİLGİSAYARA ACİL İHTİYACIM VAR LÜTFEN

nopic
SON SINIF ÖĞRENCİSİYİM DERSE GİRMEM İÇİN İHTİYACIM VAR DERSE GİREBİLECEĞİM TABLET VEY[...]

Cep telefonu

nopic
Selam, kullandığım telefon sorunlar çıkartmaya başladı ve uzaktan eğitimde zorlanıyor[...]

tablet

nopic
eba eğitimi için bir adet tablete ihtiyac var ... .

Acil buzdolabı

nopic
Acil buzdolabına ihtiyacımız var 😭🙏

Laptop

nopic
Merhaba arkadaşlar ben kpss çalışıyorum telefonumun dokunmatigi bozuldu bunuda annemi[...]

Uzaktan eğitim için bilgisayar veya tablete ihtiyacım var

nopic
Üniversite öğrencisiyim durumumuz olmadığından uzaktan eğitime katılamıyorum onun içi[...]

ÜNİVERSITEYI YANI KAZANDIM VE DURUMUM YOK BILGISAYAR ALAMIYORUM. LÜTFEN YARDIM!!

nopic
Annemle babam ayrı babamdan maddi destek görmüyorum. Annemde 2 bin maaşla evi gecindi[...]

benimde bilgisayarım olsun istiyorum

nopic
lütfen durumu olan birisi içindne ne kopuyorsa onu versin lütfen ihtiyacım var

Lazım

nopic
Bozuk ve ya sağlam fark etmez fotoğraf makinesine ihtiyacım var icadımı tamamlamak iç[...]

Televizyon alamıyorum. Maddi anlamda bitiğim. Nolursunuz yardım edin LÜTFEN 🤲🤲🤲

nopic
Merhaba. Kirada oturuyorum. Ve hiç eşyam yok. Özellikle de,Televizyonum yok. Sağım so[...]

Müzik Yapımı İçin Ekipman

nopic
Merhaba. Halden anlayan müzisyen ve yardımsever arkadaşlar. Yaşım 33 rahatsızlığım se[...]

Yanlız yaşıyorum

nopic
Ev temizliklerine giderek yaşıyorum buz dolabım yok marka model gerekmez yeterki çalı[...]
Results 1 - 21 of 27
Seri İlan Yazılımı powered by Juloa.com
alseninolsun

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

@2011 // TÜM HAKLARI SAKLIDIR //

F

i

l

t

r

e